Wednesday, October 18, 2006

Izlet v Vogeze, nedelja, 15. oktober

Kot ste nekateri ze izkusili, sem precej lena za fotrografiranje, iskreno povedano se svojega fotoaparata se nisem pritaknila odkar sem tukaj, se pa na sreco okoli mene zmeraj najde kdo, ki se je pripravljen potruditi in tako sem prisla tudi do svoje prve fotke odkar sem v Franciji;))) Upam, da me bo prijela mrzlica in bom pofotografirala vse, kar je mozno, da boste se vi lahko videli, v kaksnem okolju bivam.



...

Hehe Titka, a mors takoj protestirat, no sej prou, sm se res pol spomnla da ksn komentar ali dva ne bi skodila, pa tut slikce bom vse obesla kar jih mam, upam da mi bo ratal komentarje tko lepo razpostavt...

No za uvod lahko povem, da je voznja iz Strasbourga trajala 45 minut, hrib se imenuje mensezdi Danon (ne vem ce ma to kej opravt z jogurti Danone), je pa zlo nezahtevna tura, se pred Smarno goro se skrije, je pa edinstveno pri tej turi to, da je hkrati rekreativna in kulturna izkusnja, vzpetina je namrec posuta z raznimi rusevinami iz keltskih in rimskih casov; no TEGA v Sloveniji ne dozivis, kot boste vidl na slikah je blo vzdusje romanticno temacno oz. sinistre, zato pa ne ravno prijetno (bit zavit v oblak 2 ure, pol pa se bit ignoriran od francoskih kelnarc 45 minut kr pac govoris anglesk al kaj je bil njihov problem te pusti premrazenga cel dan) Zdej pa slikce s komentarji...bodite prizanesljivi, prvic delam kej tazga...

Kaj nej tle komentiram vmes so tut stopnice pac.

No to je Chrissie oz. Christina, je Britanka, po poreklu pa iz Mavricijusa, zelo rada jé, kar se ji, kot vidite, ne pozna, jutri praznuje rojstni dan in vse, kar vem, je to, da ji bom za darilo kupla neki kar se da pojest;)V Strasbourgu uci anglescino in mi je dala super idejo, da bi tut js to lah pocela, sej namrec kot tujka mogoce se lazi razlagam anglescino ker sem se sama morala dokopat do raznih zakonitosti, pa se lah potujes kamorkoli...

Wim, Belgijec oz. natancneje Flamec, ma 100 m2 samo zase, tako, da ce bo sila, vas bom nastanla kr pr njemu hehe (no, najbrs vseen ne), zaenkrat sem mu ze poturila potovalke in vse ostalo kar mi po nepotrebnem zavzema prostor v moji sobici, pa se blizu mene zvi; drgac ljubitelj irskih pubov in vsega, kar sodi zraven, rad potuje, kar mu njegova sluzba, lucky bastard, tudi omogoca, zdej bo 5 let v Fr., vsaki 2 leti ga vojska poslje za 4 mesece na kaksno misijo, npr. v Somalijo, Afganistan, kjer je njegova naloga poskrbet za zdravstveno oskrbo prebivalstva al neki tazga. Kul, ne?
No, cetrta clanica odprave, ta s kratkimi lasmi, je Bianca in je tudi cenjena avtorica fotografij. V bistvu je moja sosolka, prihaja iz Juznoafriske republike tako kot Martine (Eva: Martine ti je najbrs ze kej govorila o njej) in je hkrati tut uciteljica kitare.
Kapljice na pajkovi mrezi.
Nekaksen kazipot, Ljubljane ni gor, zal...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hmhm....
zanimivo...
izlet? v Vogeze?
in kaj dobimo mi? ENO SAMCATO SLIKOOOOO. brez kakrsnihkoli zanimivih komentarjev ali vsaj podrobne predstavitve plesastega fantica... sej ves, da mam fetis na take... :)) al naj ti bo... k vem, da glih nimas velik cajta!
drgac, bila v pajzlu. se spomns, k sm ti pisala o hordi bodocih izobrazenih pijancev.... no, trikrat lahko ugibas kdo je bil dezurni bruhalnik, pa ne ognja, da se razumemo... rdec vin res ni zame, pa ce je dobr za kri al pa ne, z mojim zelodcem si pac nista kompatibilna... no ja, al mu pa prijatelja martini in metaxa nista ustrezala - ocitn fotrovih genov nimam hehehe.
danes gremo na kavico. te bomo ful pogresale. kar mal dolgcas po teb, morm rect. pridemo na obisk po novem letu - k bos nasla vecjo sobico:)
Aja, da ne pozabim - tvoja kolegica ful impruvala svoje (javne)govorne sposobnosti ( tistih ostalih mislm, da mi ni treba, ker drgac bomo mel pa res 330 dni na leto dez v lj) - se vid, da se druzi z bejbo k hod na debatne krozke, od katere dobiva same dobre nasvete - sem namrec brez treme predstavljala seminar pred 100ljudmi in to ob nikakvem ppt-ju... tega slednjega sploh ne bom komentirala...
tako, danes bolj kratko, ker se mi mudi, ti pa v kratkem poslm kak mail... lupcka

8:20 AM, October 18, 2006  
Blogger Maruša said...

Hihi a sm rekla da mi nehi take komentarje pisat...:))))))kar se pa tice tvojih govornih sposobnosti, svaka cast, ne verjamem sicer, da mam js prste vmes (se res ne spomnm da bi kdaj o tem govorila s tabo - je pa moj spomin kot grojer zadnje case no comment) kolkr se spomnm pa ti nastopanje pred mnozico itak ni tuje, kdo je ze na valeti prebral svoj spis pred ravno ene tolk ljudmi hmhm...

Ja js osebno mislm, da je v vsej tej aferi rdec vin cist nedolzen hehe, je blo bl tisto dvoje k je blo nekompatibilno z njim in posledicno tut s tvojim zelodcem...kemija je zapletena zadeva, kar potrjuje tut tvoj fetis na obritoglavce - zakaj js tega nism vedla? Al je spet kriv moj spomin? Hudic s slabim spominom je to, da ti pol lah folk za nazaj natrobezlja karkoli(a ne Zlatko, ce sploh to beres kej) in ce hocs bit priljuden in nekonflikten osebek (kar js kokr zgleda nocm bit sprico dogodkov v zadnjih dveh tednih -again no comment) se mors pac strinjat, zavedajoc se svojega deficita. A mi zacenja fr. mal intervenirat??? Me ne bi cudil ob vsem tem kaosu in stresu k ga tle dozivljam.

5:12 AM, October 20, 2006  

Post a Comment

<< Home